ena
sape yg ada kehilangan puteri ?
korang tau ke mana2 tuan puteri yang lari dari istana?

aku tanya ni, sebab ada puteri datang mintak keje kat dapo aku ni?
dia kata dia multitasking: leh baking leh menguli leh buat jem leh buat roti, leh mcm2 lagi la
so aku kesian kat dia.. aku amik la
simpan kat dapo aku nu ha..

cuba korang tgk..
mana tau korang kenal ni puteri saper ni??
dia kata nama dia princess. aku iye kan aje ler



tak kenal ek??
meh nak tunjuk gambo full body..





















tadaa..

breadmaker rupa2nya
hahahaha

meroti ke tak meroti tu belakang kira
yang penting aku ada sebijik tukang roti la la la









------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
6 Responses
  1. Ealyie Says:

    ngehhhhhh.. akhirnya beli jugakkkk ko! :p


  2. Ira Says:

    haha.. cayalah!! nak tgk hasilnya jugakkk.. ;)


  3. Kak Mah Says:

    ada orang meroyan nie kang tak beli BM lagik...ehehehe


  4. Ina Hashim Says:

    walla...bestnya dah ada breadmaker...nak gakkk satuuu


  5. Sayang.Ibu Says:

    wakakkakaa.... cayaaa lahhhhhhhh... welkam to the club meroti beb... btol, meroti ke x blkg kire kankankannn


  6. santek & bestttttttt!! aku pun suke. dia leh merotikan sendiri ke? camne function dia? aku tak pandai la meroti guna oven. meh ajo skit gunanya. teringin aku meroti. kalau pandai guna, leh aku beli...ehehehe


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back