ena
sejak aku not available utk berbabywearing..
kak iQa telah mengambil alih tugas tersebut..
bukan aku paksa tau! dia yang suka..
sebab dia perasan dia sangat comel bila mengcarry adiknya.. haha

pastu
sejak mak dia jadik tokei kedai baby
kejap2 dia mintak carrier itu
kejap mintak carrier ini..

mula-mula aku nk amik yg ni..

ica sangat suker.. eh kenapa muka yu mcm tu bang??


ha muka mcm ni baru ok


aku suka sebab bahagian kat kelengkang ica tu tak lebar (mcm lain2 ssc)
so baby tak la terkangkang lebar..huhu

pidaus plak kata yg ni mmg besh sangat..

ada support kat pinggang tu dan tak rasa beban kat bahu
tapi sizing dia tak seswai utk kanak2 cam iQa pakai..

lastly, aku bagi dia yang ini..
cun tak? haha sebenarnya aku yg suka sgt kaler ni
dan Pidaus sokong pilih yg ini

ica mmg suka kena carry.. mengada tau!! asik gelak2 dan kaki tendang2 perasan baby haha

kakak juga puas hati sbb ada carrier baru



*n3 tah hapa2 motip..
------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
9 Responses
  1. Ealyie Says:

    kakak mithali tahun ini jatuh kepadaaaaa... Iqa!!!!!!!

    p/s:
    cun beb both carrier tu.. aku mcm mau jugakkkkk!! ahahahaha..


  2. zealvia Says:

    ok pe ..bermotif..marketing strategy nih..


  3. -iLLa- Says:

    aku terasa jiwa kacau sekejap!!!


  4. tak sangka baby carrier pun ada jenama McLaren - mcm F1 pulak. hehe


  5. Ana Says:

    baiknyaa kakak iqa tlg carry kan adik..nie yg bertuahnya badan dapat anak 1st pompuan kann..senang nk mintak tlg jaga adik..hihihi


  6. LiAnA Says:

    aiyoooo cunnya itu maclaren... nampak besar and selesa..



  7. Rizziela Says:

    rajinnya kakak dok carry adiknya


  8. ibuaqif Says:

    bagusnya kak iqa ni...mmg comel pun dia babywearing adik dia =)....aku suka! hahahaha...


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back