ena
Tgk PCK private limited tu..
Mesti ternampak rosy al-bininya yang gomoks itu
Tapi tu dulu la kan?
Sekarang idok lagi huhu
Lepas p slimming centre bertaja tu..da rampen dah itu nyohnyah...
Maka aku adalah tercabo..
Nih apa citer wei... Baby da 3 bulan.. Baby weight takmo pegi..huwaaaa

Sebelum berat aku mencecah 115kg
Baik aku mengorak langkah ke arah pengemaskinian saiz badan
Kalo tak rampeng cam ayu rodah pon takpa.. at least maintain sudah laa..
Macam nyohnyah itu pon boleh laa... Hahaha

Saper mau ikut aku ke sesi menguruskan badan? Haha mari mari mari....
Aku da dapat penaja..
Korang ado? Muahaha...
Tadi pagi aku doh pi survey, bayar fees suma dah
Nanti bulan depan iaitu lepas raya cina baru setat..

Sebagai persediaan, nak kena pi carik menda ni wiken nih nampaknya.. Hahahaha

Sapa2 yg kecit ati ngan aku kerana 115kgs tu..sila la diet kalo takmo jadik benchmark aku lagi kelak...muahahahaha

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
3 Responses

  1. ibuaqif Says:

    gemoks sgt ke ko lin? aku tgk ko peknen pun mcm x naik jek berat ko..aku yg jeles nengoknya...huhuhuhu


  2. Ina Hashim Says:

    perghhh siap ada panaja...

    aah...gumuks mendenya...kurus sekeping gak akak nengok


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back