ena


di satu senja.. di musim yang lalu...
bosan-bosan petang sabtu..

bawak kanak2 pegi East Coast Park
dekat je ngan umah, tapi nk kuar umah kan kemain bercinta..
dari lepas asar bawak ke hampir maghrib baru sampai sana

depa ni dok tgk org main water ski..
mama depa sebok amik gambor stroller yg nk jual kat kedai
errr... ramai anak ko bang!! gigil tangan aku nak amik gambo ko..
meh kita agih2 anak2 ni.. baru le tak nampak cam ketapi bang... ekeke


belakang tu nampak banyak giler kapal. sungguh lawa!
dan nyaman tempat ni, sebab angin kuat sangat!! besh!!
ha? korang tak nampak kapal ek? huh yelah... aku tau aku lebor... pasni aku diet okeh! huhu


baru je jalan2 sikit.. hari da senja. gelap nk ujan pon iye..
time ni si iQa da heret adik2 dia yang taknak balik..

tiba2 elok je aku pandang budak2 ni jalan,
bedebus....


ini budak suda cium tanah East Coast Park

lawa tak muncung saya?
hamek! koyak mulut, bibir atas dan luka celah gigi.. penuh darah kat baju dia n baju aku huhu
seb baik gigi tak patah tau cah..

sejurus sampai umah, terus naik kete tunggangan dia
tak nanges da.. tapi bibir bengkak ekeke

nyuuuu......ah!!


esok paginya da jadik parut. sekejap je da kering.. bagus bagus
lenkali kalo anak2 luka, curah je minyak gamat..
cepat kering

heii haritu kak iQa jadik ikan.. kali ni ica plak.. ekeke


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
2 Responses
  1. -iLLa- Says:

    makcik!! kasi besar la sket pic tuhh..aku x puas tgk si ica tuh taw!!!! nk rambut mcm dia pulakk khennn...

    mana bb amani lama x tgk dia!!


  2. nuraz Says:

    sokong illa....besooo kan lagi gambo2 yg ada....hehehh...
    apa2 yg berasaskan gamat adalah sgt mujarab... :))


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back