ena
entry ni konon sequel la kan.. haha.. sambungan kepada entry jimat aku tuh
haa... ko tau bil aku sebulan dekat 500..
arituh laki aku bising la kan.. umah tecit tonet je.. bill mahal kemain..

haa.. ni jawapannya cek abang sayang...
sila tanya anak jantan ko nih..

buleh plak nak buat muka terperanjat.. "maa.. see.. see.."
dia takut tgk tangan dia kecut.. hahaha


ko tgk apa aktiviti anak ko.. pantang nak kencing je.. dia pi masuk lam bath tub!

**kat tingkap tu leh skodeng laki aku lik keje jalan saing saper... hahaha tapi aku tak penah skodeng pon.. takdak keja!!

berendam je kojo eh!
konon la sampu rambut..
ha dinding2 tu suma dia sental 3x sehari tau!
bila suh kuo asik nak cebik kat aku!!
dah la kuruih kedengkiang!! haha tak pasal2

dah! cek somi, ko nak query pasai bill kan?
ha lihat bukti2 ni sumer...
hahaha...




last skalik:


tu belakang tu adalah Tanah Merah MRT Station..
nanti kalo korang datang spore.. aku amik kat situ la tau!! haha...







*ni bukan entry menunjuk tau! umah ni aku sewa je.. bukan umah aku pon...! nak menunjuk nak belagak amendanya.. huhu


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
1 Response
  1. bath tub kat rumah akak dah kene pecah dok tukar tiles kat toilet ehehe kalau tak harus jugak budak2 nie berendam dalam tue tak hengat donia.... waaaaa dekat umah ngan MRT ek... sonang la tue...


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back