ena






iQa kata mama gemuk..
aku benci tau!!

kakak adik aku pon kata aku gemuk
cuba kalian cakap.. aku gemuk ke idak??


pic taken 2wks ago:
tak gemok, kan??
okeh tak aci ek? pakai baju itam? tgk gambo lain..


taken last weekend:
hah ni baju kaler terang.. siap cekak pinggang..



saper berani cakap aku gemuk?? ha? ha? ha??


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
10 Responses
  1. makcikrehan Says:

    Gemoooookkkk!

    Hahahahaha... padan muka Pidaus, bini dia suda gemuk mcm bini sepol! kah kah kah kah

    tulah, sapa suh kawan dgn aku.. kan dah gemuk!


  2. fifie Says:

    manade gemok...comel je aku neok...


  3. Ealyie Says:

    elehh.. ngko temok pun aku tak herannnnn.. :p


  4. Ira Says:

    hahaha.. gemok sebab pregnant takpe.. ada alasan.. alasan makan byk! ko patut vangga tau! LOL


  5. ena Says:

    MR ko mmg tau! jaki kat aku! aku tembak ko ngan meriam!! doom doom doomm.... muahahaha dan gelak jahat mcm jarjit the most fierce pirate dlm upin & ipin.... hahaha

    Fifie..
    haa...komen itula aku nak dengo.. haha... buleh makan nasik 2 pinggan lagik.. ekekeke...

    ely...ira...
    erk! korang setuju la aku gemok ek? huwaaaaaaaaaa


  6. izan Says:

    wow ena... bole abis sorang ke tu..


  7. belogpizet Says:

    nmpk berisi...hehe


  8. k-lin Says:

    kenapa kau suka posing sisi..
    mestilah tak gemuk.
    heheheh.


  9. cik-zura Says:

    lin, pendapat anak2 dan kawan2 ni tak berapa nak penting la.. yang penting pandangan mata laki ko.. dia kata ok... balun je la nasik tu.... kalo dia tego ko gemuk... haaaa baru la bersusah hati. tapi papehal sebelum kena tego dek laki... sendiri mau igt la kut.. huhuhu... pendapat aku laaa


  10. m-i-o Says:

    apasal aku tengok cam okey je? ke aku yg lagi gemok sebenarnya? ahahahahhahahahaha :P

    diam semua! :P


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back