ena
harini rasa letihnyaa...
badan sakit2..
tak lalu nak makan..
nak buat keje umah lagi la tak lalu...
tekak pon tak sedap..
rasa cam loya jer...
kepala pening menoneng..
tulang pelvik aku ni dah la mmg sakit..
jalan pon tak betol!
dah macam orang mengandung dah!
aku bukan buleh. kalo sakit ni mula la emo-emo sikit...

uhuk uhuk uhukk...
cepat lah petang!! abang.... cepat lah balik!!










huh dia balik pon sama je kan? bukannya leh ilang sakit aku..
huh!!


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
13 Responses
  1. iLLa Says:

    dah macam orang mengandung dah!
    wakakakkakaaa...ayat xbleh blah!!


  2. LiAnA Says:

    bukankah anda sememangnya ngandung ;p


  3. Kak Mah Says:

    illa..memang dia mengandung kan.... tue la..tengok melasak jek sampai lupa dia mengandung...sama bulan lak tue ngan akak.......

    bawak2 rehat yer...


  4. Ealyie Says:

    meh mai PG aku gosokkan tulang-belulang ko sumerrr..:)


  5. Hani Says:

    wei erl bukan ko ngandung ker? aku rasa macam ada dgr kabar angin ko ngandung. ker aku silap dgr?


  6. Hani Says:

    wei erl bukan ko ngandung ker? aku rasa macam ada dgr kabar angin ko ngandung. ker aku silap dgr?


  7. Hani Says:

    wei erl bukan ko ngandung ker? aku rasa macam ada dgr kabar angin ko ngandung. ker aku silap dgr?


  8. Hani Says:

    wei erl bukan ko ngandung ker? aku rasa macam ada dgr kabar angin ko ngandung. ker aku silap dgr?


  9. Hani Says:

    wei erl bukan ko ngandung ker? aku rasa macam ada dgr kabar angin ko ngandung. ker aku silap dgr?


  10. Hani Says:

    wei erl bukan ko ngandung ker? aku rasa macam ada dgr kabar angin ko ngandung. ker aku silap dgr?


  11. Hani Says:

    wei erl bukan ko ngandung ker? aku rasa macam ada dgr kabar angin ko ngandung. ker aku silap dgr?


  12. hani Says:

    alamak erl camne leh post byk ni ekekke sowi ler mana nak delete ni. tu ler terkejut punya pasal


  13. tibe2 sakit ke ni? ke jatuh?


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back