ena
dok umah lama2 ngan kanak2 ni sangat memenatkan..
yelah
kita kemas sini dia kemas sana
kita lepak tgk tibi dia kemas rak buku2 sekitar living hall..
pastu nak layan dia main
nak makan nak minum...
tumpahkan air lagi... accidentally terkencing lagi.. haaaaa mmg abesla tenaga aku nih!!

lega kejap time dia tido..
baru leh solat, angkat kain bagai..

tapi bila d bangun tido haaaa amek ko!!
bertenaga macam baru pas inject steroid!!

pastu sampai kul 10 malam pon dia nye tenaga tak abis lagik!
adoii seb baik la aku tak keje skang ni..
kalo time keje dulu.. mmg lebam la bijik mata aku layan aQim malam2..
kalo 2 orang buat hal takmo tido...??
alamat aku pegang hanger la bantai kanak2 yang takmo masuk tido.. ekekekeke
kadang2 kejam gak aku nih... sebab tu takleh ngaku aku ibu mithali haha

kalo hari yang da takleh tahan sangat.. takleh kawal da paras pengeluaran tenaga masing2..
maka kita masukkan la anak2 dalam hot spa...ahhaha

wahai anak2...sila lampiaskan tenaga kalian dalam kolam air panas ni ye

saya la budak paling bertenaga dalam umah ni!!!!
*ealyie, ni la cd coolababy aku yang da koyak PULnya... takleh pakai jadi CD btol2 da.. leh jadik cover je..

kena tembak ngan air ni... cm massage.. baru dia tenang sikit.. haha


kalau malam2 lebih best aku rasa.. yelah sejuk kan? berendam lam air panas tenang sket

sensiang pon bleh...
harus la merah padam muka ko karang.. sebab panas peluh2 hahaha
kadang2 kalo malas nak mandikan kanak2 ni, aku rendam je lam kolam
nanti naik, bilas, sabun, bilas, siappp... ekeke

kuar kolam je dia mesti cakap... huuu enatnyaa!!! abam penat!!!

tapi muka cam bertenaga je??

ica da lemau2 + ngantuk... haha padahal dia bangun kul 10, makan biskut, berendam, kul 12 da ngantok balik! bagus bagus hahaha

aQim sebok je nak suh amik gambo dia ngan adik.. siap nyanyi pok amai2 nak suh adik senyum!!

terlentang ko tetido.. part ni paling aku suka kakaka....


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena





hari tu baca kisah SyafiQah Huda masak mee hoon goreng kan,
aku pon sebok la nak tepek kisah Nurul SyafiQah buat mee hoon goreng jua...

hahahaha sebenarnya lama da..
takde perasaan nak tepek sini pon..
arinih gatai plak kan... hahaha

masa hari kejadian, aku malas yang amat nak masak..
tapi nak makan.. cemana tuh??
so ajar le anak masak... sambil mata aku hadap tb,
mulut membebel le suh dia buat itu ini
masuk itu ini
kacau sana sini
gaul sinun sini..
tup tup mee hoon goreng da siap hidang atas meja... bestnya!!

hahahahahahahahaha
ohh bahagianya ada anak dara!!!

wahai izan, toyet, ealyie, illa dan sape2 yang blom ada anak pompan..
sila peknen lagi..
sesungguhnya main masak2 ngan anak dara itu lebih menyeronokkan berbanding ngan anak jantan hahaha

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
hari2 bukak mata je nak hadap internet...
amenda aku cari ntah!!
umah pon tak kemas... kain vaju tak basuh...
waahhhh mentang mentang laki takde hahahaha...

bermaharajalela la aku kat umah ni hahaha....


sesekali pandang kat ruang tamu tuh...
MasyaAllah...
muahahahahahahaha

haper keje le aku nih?? seharian dok umah tau!!!

bluwekkkkkkkk......................
malass.... malas.... malass.............. hahahahaha

bestnya sebab takde saper nak marah aku eekekeke

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
aQim mintak biskut..
aku si mak yang malas ni, bagi la dia sebungkus biskut suh dia makan kat depan tv while aku kat dapo tah buat apa ntah...

skali tu aku dengo abah aku dok cakap ulang2 ngan haQim...
amik 2 keping jer... yang lain tu pegi bagi kat mak!
suruh mak simpan!
bagi mak! suh mak simpan!!
aku kuar la kat pintu dapo... tgk si haQim termenung2 bila atok dia cakap camtu..
pas abah cakap ulang2 kali baru dia hangguk2 paler dan jalan p dapor...
aku yg diri kat pintu dapor tu hulur la tangan...
mintak biskut tu kat dia...

tapi haQim lari masuk dapor... siap tepis tangan aku...
masuk dapo...
dia pusing2 carik2...
aku pelik laa...
aku dok panggil2 dia...

ni lah mak!! bak sini biskut tu!!

aku dok terjerit2 panggil dia
tapi budak berlagak pandai ni lari sana sini kat dapor cari2...
cari apa ntah!!

pastu lari semula pi kat abah aku...
sambil cakap..
takde tok... mak takde...
mak takde... mak takde....
huhuhu sambil buat muka cam ajuk arissa nanges...
aku ngan abah blurr jer...
amenda ntah budak ni....

sekali tu.. baru terpikir...
ooooooo dia carik atok mak!! (mak aku ler...)
patut la masa abah aku suh bagi pada atok mak. dia terpinga2..
agaknya dia pikir... mana ada atok mak kat sini...

huhuhuhu.... haQim haQim..
ko ingat lagik kat atok mak ek???

mama sayang ko Qim...


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
tragedi 1:

pagi senin arituh
pas hubby p keje aku sambung tido ler...
kan kami dok 1 bilik je anak beranak kat 1 World tu...
iQa n aQim tido kat bawah,
dalam kul 8 pagi aQim bangun carik aku, dia panjat2 la nak naek atas katil nak sambung tido sebelah aku..tah macamana kekdah dia panjat, buleh plak dia jatuhkan kepala kat batang idong aku!!
humang aiiii sakitnya.... sampai berdarah2 idong aku!
dah la kepala sakit.. idong plak kena hantuk dengan kepala budak!!
akuh hangen la.. kena la pelepuk ngan aku 3-4 das!
sengaja tak sengaja aku tak pedulik!!
haku kan tgh mood swing nih...hahaha...


tragedi 2:

pagi rabu plak.
aku kat umah spore da... dok baring la atas katil sebab sakit kepala...
si aQim main2 buka katup laci bedside table.. amik itu ini bagi kat adiknya..
tiba2
aku rasa cam sebal je bibir aku..
haaa... aQim amik btol deodoran dari lam beg baju yang blom diunpack,
bagi pada iCa...
pastu iCa plak main libas2 terketuk kat bibir aku!
haaaa huwaaaaaaaaaa

sakitnyaaa... da bibir aku plak subal sebelah...
haihhh korang ni macam2 la! takleh nengok akuh senang!!!

naseb baik kakak tgh mood rajin...
hari2 tlg kemas dapo pas makan...

rajin2 ada makna tuuu.... hahahaha
------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena

hahaha ni koleksi lam henpon aku..
cik hubby dan iQa asik tanya kenapa amik gambo kaki orang..

hahahahah berdasarkan observation aku...
kaki orang2 pompan kat negara tu kurus2 tau!!
majoriti aku nampak mmg kaki kurus..
walo ada yang badan gempal, ada chubby.. tapi kaki menten kurus..
tak macam aku...
wakakakaka...

rahsianya??
ye jalan la kaki sejak ko bangun tido sehingga ke opis sehingga ko balik rumah semula!!
haaa sapa mau kaki kurus yang semestinya seksi..
amalkan cara hidup sihat!
banyakkan berjalan kaki ya!!
kaki yang kurus dan seksi menanti anda.....
at zero cost!! yeeehhaaaa...

selamat tinggal JDM5... hehehehe

meracau rupanya aku nih kekekekekeyang ni bukan cth kaki yang kurus...
nih kaki Mr. Hubby yang dipeluk oleh anaknya ketika mereka sama2 berdiri dalam bas... hahaha

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
aku benci dok sana!
sebab susah nak ke sana ke mari
asik nak mengharapkan public transport
yang tidak berapa baby-friendly. to be exact, stroller-friendly!

aku suka negara aku..
walopun sama saja tidak berapa stroller-friendly
tapi mobility dan accessibility levelnya lebih tinggi...
semua orang buleh ada kenderaan sendiri..

walopun tolnya 24 hour a day..
berbanding kat sana yang tolnya hanya pada masa tertentu..
tapi banyak jer laluan lain yang takde tol kalo ko kedekut sangat nak bayo tol..
kan?

dan
aku benci orang yang asikkkkk nak compare negara sendiri dengan negara lain..
apa ko rasa negara tu bagus sangat? ko pegi la mohon citizenship negara sana!
negara aku tak kebulor pon nak ada citizen cam ngko! huh!!

iye
ini n3 emosional..
emo yang telah lama dipendam
tiba2 terkeluar sebab di trigger oleh cik somi malam tadi..
dan tak pasal2 dia jadik entry sebab aku sedang emo..
kerana being stuck di hotel..

daku nak keluar..
join kakakku merayap2 di MValley
tapi kanak2 3 orang tgh tido.. kejut2 takmo bangun!
tu lah...
tadi bekfast heavy kemain..
pastu berendam main air lama2 lam bath tub..
pastu tido pengsan tak menyedor!!
cemana aku nak angkut 2 budak kecit tido..
nak tahan teksi lagik...
kena dukung sebab stroller takde... huhuhu

iye..
kete aku ada kat JB...
kami balik sana dan sini naik public transport..

bila berada di negara sendiri tapi takde kenderaan, mmg rasa pelik,kan?
sebab tu aku emo ni...
aku emo tau!!!


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
cuti skolah sudah tibaaa.....

u olls..
aku tengah kemas2 ni...
nak balik kampung!! yeehaaaa....

ye...
me iQa aQim arissa sahaja yang balik..
saya balik kampung dulu,then rabu baru ke KL..
en.hubby akan ke terus ke KL pada rabu pagi..
kerana beliau OS..

dan..
kami berempat (ye..berempat! hubby akan tinggal di KL kerana kerja until another week!) akan balik semula ke sini pada selasa berikutnya (iQa akan ponteng sekolah 2 days)
dengan alasan kami tiada tiket balik spore pada hari ahad mahupon senin hahahah...

adoi.. mesti longgar la skru kat pinggang2 aku ni hangkut 3 kanak2 ke sana ke mari tanpa en.somi!!!

takpe takpe.... hehehe janji hepi...



kami nak balik sini...

dan sini....
wohooooo rendunya rumah kamiii!!!!!!!!

bye!!!


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
hiskk... rendu kat blog ler...

ari khamis tu kan hubby cuti, so kami p jalan2 n terpegi IT Fair kat Suntec City..
hoho ramai giler ler orang!!
naik tren tu mmg cam tin sardin btol ler..
brg2 buleh tahan le murah..
tak dan nak survey apa2 sebab FIL nak cepat..
depa kalut la sebab nak balik flight malam tuh..
tengok sikit2 je..
dapat la FIL dan iQa henpon sorang sebiji..
si iQa ni lama da merengek nak henpon kat aku...
tapi dok buat tatau jer..
aku bukan per.. aku menyampah la tgk bebudak tecit2 hadaaaaapppp gadjet2 cam hp ipod PsP sumer tu.. aku menyampah tau!! sebab tu aku takmo blikan iQa henpon dari dulu lagi!
tapi,
sebab skang ni mmg perlu sangat hp
dia p skolah p sana sini sensorang je naik public transport..
maka utk mengurangkan kerisauan aku dan kemudahan juga,
aku bli la jugak...
haaaa... iQa oii...
tu kira advance birthday present la tau!!
takde da nak claim2 present pas ni!!

MIL bising la jugak kat hubby..
katanya membazir bli hp mahal2 kat anak..
huhuhu eleh...
aku ckp kat hubby, stroller adik2 dia pon mahal juga...
tak rasa membazir ke?? hahahaha...

aku just trying to be fair..
adik2 dapat ini, kakak dapat ini..
saving adik2 banyak ni.. saving adik2 pon banyak ini..
insurans adik gini, insurans kakak pon gini...
adik dapat menan, kakak dapat buku..
hohoho aku takmo pilih2 kasih!!
aku bencik tau orang pilih kasih!!!

haihh melalut sudah...
balik2 IT Fair, trus ke airport plak, anto PIL balik ke KL
masa kat airport aku dok sakit perut gak la..
apasal ntah... masalah diarrhea tak baik agi..time tu rasa nak demam da
ni saspen nih... aku jenis susah giler nak demam tau!
gatai je aku singgah watson bli UPT
sok paginya bangun2 terus check..skalik resultnya invalid plak!!
haihhh geram btol aku!! sebatang line pon tak kuor! cheh!!

sudahnya,
semalam seharian aku melepek jer..
melayan demam... huhu

kepala sakit
mata berair
tapi badan tak panas... huhuhu

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
aku tah kenapa bosan giler few days ni..
dah la perut tak sedap...
pas makan je sakit perut cam diarrhea plak..
pas tu rasa nak muntah.. cam makanan tu duduk kat tekak ni ha..
ulang2 la tiap kali pas makan..
trus aku tak lalu nak makan.. huhu...

dah la mata telinga aku nih berbulu dengan banyaknya nengok perangai ngada2 si aQim tuh...
ye la PIL aku kan ada sini lagi..
tocang aQim tak turun2 laa...
haisshhh hangenn je akuh..

dah la internet lembab!!

dah tu hubby plak sangat bz ngan keje...
sampai takde tenaga nak borak ngan aku..
si iQa tetiap ari balik school lambat, pastu dok umah 2-3 minit da turun pi pool..
haihhh siann aku kan...
terkulat2 kat umah sendiri...

bosan weh bosannn

dah laa..... tatau nak tulis apa..


----------------------------------------------
**harini hubby cuti sebab nak bawak his parents pi jalan2 spore..

aku dok berkata2 dalam ati... "oooooo abah aku datang arituh ko takde pon amik cuti tuk bawak abah aku gi jalan2 eh? ko kejeeeeeee jer!! time parents ko bleh plak cuti???"

dalam ati jer la... kot terkeluar kat mulut, kang gadoh plak...
------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
ena
calling2...
saper nak sewakan stroller kat aku...


minggu depan kan cuti skolah..
aku nak balik KL le kan...
tapi nak bawak barang yang terpaling sikittt...
sebab... ada la sebab musababnya.. malas la aku nak taip!!

maka...
di sana nanti aku takde stroller..
saper ada stroller nak bagi aku sewa??
kalo stroller twin/tandem lagik bagus!!!
sila ctc aku ye!!

URGENT nih!!

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
hagak2 korang la kan,
best tak kalo selalu dapat cuti panjang dan straight??
like... keje ler dalam 13 minggu, pastu ada cuti free seminggu...
pastu keje lagi 13 minggu cuti lagi seminggu
pastu ulang lagi 13 minggu, cuti lagi seminggu...
pastu ulang lagi 13 minggu, ko diberi cuti BONUS plak.. 6minggu!!
haaaa amik ko...sebulan setengah cuti!!

amacam?
ada berani??

meh meh join aku menggedik2 isi borang ni... wahahahahahaha



tu laa... dulu mak da suh aku keje cam tu...
tapi aku takmo... tak glemer.. hahahaha
skang pon aku takmo!!
aku cuma mao cutinya ajer...
wakakakakaka....

jelas sekali nada tidak ikhlas dalam permohonan tersebut!!
------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
lantaran daripada surat tersebut
aku sebok2 la check statement bank dimana gaji aku masuk, kan?
sementelahan aku da tak kerja..
dok umah aje kekdahnya,
akaun bank pon tak gerak la kan...
idok le masuk idok le kuor..

tapi bila aku check...
ada masuk gaji pada bulan 1 - mmg patut masuk pon.. sebab aku abiskan cuti rehat..
dan pada awal bulan 2 ada gaji lagik!!
full pay plak tuh.
haihh....
nih aku maleh ni..
nak memulangkannya bukan senang karang!
aku plak kena kehulu kehilir
nak buat bank draf bagai...
kalo buleh pulangkan pakai cheque ajer kan senang!

tulah...
buat keje main copy paste ajer....
menyusahkan orang namanya nih!!!

*hubby kata, cakap siang pandang2...
nanti kena saman...
tapi, aku kan menaip malam2... hahaha

geram weh geram.....




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
kalao padi katakan padi tidak aku tertampi-tampi
kalo nak bagi, betol2 la bagi... jangan memain buat aku mimpi-mimpi!!!

tajuk permohonan aku adalah seperti tajuk surat beliau...
tapi keputusan beliau tidak seperti yang kupohon..
eh kalian paham ker???

wahai Pegawai2 Terpalingterror Dimalaysia,
tolong la jawabbbbbb...............




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
sejak jadi SAHM ni,
biasanya hari jumaat adalah hariku yang paling produktif
umah pasti clear... laundry mesti sau-Q(takde in-Q la tu)
semua cadar2 akan bertukar kaler dan corak baru..
dan lantai berkilat memancar hahaha

kerana
sabtu dan ahad adalah hari jalan2...
maka umah dibersihkan hari ini akan berkekalan hingga ahad..
kerana semua kanak2 takde masa dan kesempatan untuk buat sepah
sebab
depa bangun tido je gi jalan2... balik umah, depa terus tido..
haaa kan best tu?
balik umah, tgk umah bersih... bangun pagi ahad, umah masih bersih..
haaa bukankah satu pemandangan yang indah tu ibu-ibu sekalian??
aku tatau kalo ada yang x setuju... tapi aku YES..

TAPI..
harini aku tidak begitu..
harini adalah hari paling tidak produktif dalam minggu ini..
kalo nak kata dalam tahun ni, da banyak da hari tak produktif aku! ahahaha

bangun pagi, liat yang amat sebab semalaman susah sangat nak tido..
kerana sakit2 badan...
haihhh tatau la kenapa..da tua dan tak cukup exercise agaknya..
pas iQa n hubby kuar, aku ajak aQim tido semula..
bangun lambat...dekat kul 11...
pastu lepak dpn tv ajer sambil makan oat...
da kul 2 bila iQa dan aQim da memekak lapo, aku goreng macaroni ajer..
then bantai tido sampai kul 5!
hahaha ye ye ye... aku memang pemalas benor harini..
ni pon badan sakit lagi...
maka masih la malas juga lagi...huhu


kalau di opis, hari jumaat mmg jarang pun daku productive...
sebab,
best sangat.. thee hee hee.... rehat panjang..
petang balik awal...
tapi, ujung bulan takde kesan langsung pada gaji..
masih dapat gaji ponuh...
bila kat umah, dan ko tak produktif??
ada saper ke nak tlg kemaskan umah ko??

sendiri la jawab...



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
kan aku da kata...
aku takmo tulis pasal MAK..
sebab nanti akan terbawa2 kesedihannya tiap kali buka blog..

sudahnya semalam aku langsung tak masuk blog
apa daaa....



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
sakit hati baca kisah anak kecil jadi mangsa lelaki jahanam tu...
sedih hati juga baca kisah baby Ukasyah
aku tak pasti samada perasaan dua ibu ini SAMA atau tidak
apabila terpaksa menghadapi kenyataan kehilangan anaknya...

ya...
tidak semua ibu mempunyai perasaan yang sama terhadap anak masing2
sedangkan antara anak2 pon boleh dibezakan...
inikan pula antara ibu-ibu..

aku tak rasa Hanim tu ada perasaan seperti Mawaddah..
menghadapi kehilangan memang sangat menguji perasaan
dan kekuatan iman kita...

haihhh..... ku mengeluh panjang........


------------------------------------------------------------

malam2 jer mesti mood aku jadi swing...
asik ingat kat MAK laa...
dulu kejap2 nak call mak, kejap2 call mak...
sampai ada satu masa tu, mak kata
ko ni nak apa... asik call jer... mak nak buat apa pon tak senang...
tau jer la apa rahsia mak... hahahaha siap gelak beso lagi!
rupa2nya masa tu mak sibuk bakar kek banyak2 dan buat kuih raya..
dia senyap2 takmo bagitau sebab aku adek badek tak bagi d pnt2 buat kuih raya..

in fact sampai skang banyak kali gak lagi jadi kat aku... tgh masak, tgh drive sorang2 tiba2 rasa nak call mak..
amik fon, nak dial no, tgh fikir nak call no abah ke mak (mak n abah selalu tertukar hp)
baru sedar... mak da takde..
tak boleh nak hubungi dia lagi..

boleh hantar fatihah dan doa sahaja..
boleh fikir dan cakap dalam hati sajer..
boleh pendam sendiri sajer...

ye..
sedey ni... mmg sedey..
sebab aku rapat sangat ngan mak...
gaduh tu gaduh gak
tapi aku tau mak sayang aku... gaduh tu lain citer....

sejak hari mak meninggal, baru sekali jer bercerita heart to heart ngan iQa..
aku tatau la... dia pendam perasaan, aku pon pendam perasaan..
aku ngaku la kan.. aku mmg tak pandai nak expresskan perasaan dalam bentuk perkataan
susah tau nak kuar...tatau apa nak cakap!!
iQa mmg cucu paling rapat ngan mak abah aku..
sebab mak yg besarkan dia dulu,kan....
tapi aku tau iQa tabah...

masa aku call dia bagitau mak da meninggal, dia meraung lam fon..
dia lik nek kete ngan kakak aku n her husband..
aku plak balik dgn adik aku n 2 anak kecit..masa tu hubby OS..
aku drive dengan juraian air mata tau...
hisshh takleh nak citer da...
perasaan tu takleh nak gambarkan..
tapi semua moments tu masih segar lam ingatan aku...

semoga mak tenang di sisiNYA...
Al-Fatihah

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
kan aku da kata..
mesti la encek somi lupa tarikh harini!!

haip! siap ko balik esok!!!
akanku pasang MUNCUNG sampai hari sabtu!
ahad baru ku buka...sebab ahad nak gi makan pizza di JB kan??


muahahahaha....
tidak tidak tidakk... isterimu idok ler marah...
daku sekarangkan penyabar orangnya...
makin sabar hari demi hari...
seiring dengan usia perkhawinan kita...

hahahahaha iyelah tu.....
ada ko pecaya??



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
ena
bila kena antar anak2 ke neseri, mmg sangat sedey!
tambah2 di pagi yang hening, si baby buat muka sayu, si haQim buat ngada2 takmo2 school...
masa tu mmg rasa nak mengsacrificekan donia kerjaya membuak2 ler...demi hanak2...

tapi...selepas 43 hari jadi surirumah, harini aku sedikit tepu hahahaha....
sudahnya, dua2 kena lepuk dgn aku!
si iQa plak semalam da kena cuci-otak...
hadoiii letih letih letih...
letih dan penat tau melayan karenah hanak2... yang da beso terlebey pandai, yang tgh2 memandai2...yang si kecit naseb baik la blom pandai,kan?

rather than dat,
lepas 43 hari, daku da berjaya membentuk 2 ketul kulit keras pada tapak tangan dan jari..
gara2 asik memegang sudip menyapu dan mengemop lantai...
aduhh
padahal umah aku idok le bersih mana...
eishh imagine sikit cemana la rupa tapak tangan cleanaholics ek? (huhuhu tgk kat channel DHH, berpeluh aku tgk org2 begitu pembersih!)

minggu ni encek hubby takde lagi... aku lagi laa penat...
huhuhu sebab takde saper nak layan aku merepek merapu malam2 kot
dan dua kanak2 ni asik bergayut bergantung bermain beskal dan memanjat di sekeliling aku jer... sampai aku solat pon dia leh bawak moto melintas atas sejadah akuh! mana tak hangin??
hadoi laaa...

dari arituh kelmarin dulu lagi aku nak anto emel, nak bayo bill, nak amend itinery flight etc etc sumer asik tangguh!

nampak sangat daku SAHM yang tak pandai arrange masa.. ke aku bizi sangat sampai jadik superunmanagehousewife?? hahaha


**dah la sakit betis tak ilang lagi ni...huhuhu cepatla cuti skola!!! aku nak balik kampong!!! huhuhu

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back